Tuesday, August 19, 2014

Restaurant Impossible @ AFC Channel

Aku suka melayan AFC Channel dan Food Network #727...sebab aku suka makan dan bukannya suka masak...eheheheh
Penah layan tak Restaurant Impossible....best giler...setiap hari Selasa, jam 9 malam tak silap aku...selalu aku record jer kalau tak sempat nonton dan end of the week aku nonton sambil buat clean up hdisk astro tu...

Basically, rancangan ini dihost oleh seorang jejaka ketul2 yang akan g ke restoran yang ada masalah besar. MASALAH UTAMA - RUGI BESAR. yelah sape niaga tak nak untung kan....bila dah rugi bertahun2 dan hutang berkepuk2 takkan nak biar rugi berkurun2 lamanya....its time to boost again!

Host - Robert Irvine seorang yang super tegas. Kalau makanan tu tak sedap dia akan selamba meludah jer...ahahaha...Overall, dia akan cek setiap aspek restoran - kebersihan, susun atur, kewangan, staff dan paling penting adalah MAKANAN. Sebab makanan yang sedap akan membantu pelanggan datang semula serba ditambah faktor2 lain lagi. 

Cheeewaaaahhh memandai aku komen kan ...kalau tak bukak restoran sendiri jugak tak tau la ...ihikkksssss


Jangan lupa saksikannya...

No comments:

Post a Comment

Nuffnang

Kisah asam pedas Melaka dan Muar

 Alkisah, sejak pindah pejabat baru nie, sangatlah susah nak cuti. Sebelum cuti kena pastikan ada orang backup kerja dahulu, barulah boleh c...